Wednesday, December 13, 2023

Gambir Sarawak Asli jenis Keping dan Cecair


    GAMBIR SARAWAK 100% ASLI    
"Tumbuhan semulajadi yang mampu menjadikan lelaki gagah perkasa diranjang"
Anda menghadapi masalah seksual. Ejakulasi awal atau tak tahan lama.
Dapatkan produk khas ini.
“ Gambir Sarawak Asli " Borneo 100% Herbal Application
Fresh from BORNEO "Experience The Power.... Discover The Secret" 100% semulajadi tanpa kesan sampingan.
HARGA PASARAN TERENDAH

GAMBIR SARAWAK ASLI RM10.00 = dijual RM5.00 satu keping*
(*Dengan beliaan minima 8 keping dan ke atas)
DEALER WANTED / BULK ORDER ARE WELCOME

KEGUNAANNYA UNTUK
Membantu melambatkan ejakulasi atau pancutan awal.
Membuat lawan menggempar serta mampu membuat orgasm atau klimax lawan (perempuan) lebih cepat dari biasa.
Untuk mehilangkan / mengurangkan sakit pada gigi dan gusi.
Untuk mengurangkan sakit akibat gigitan serangga dan luka luaran yang kecil.
Dan banyak lagi kegunaan lain.

Gambir Sarawak pada asalnya digunakan oleh masyarakat Sarawak untuk mengurangkan kesakitan pada gigi dan gusi yang bermasaalah, selain itu ianya juga digunakan untuk mengurangkan kesakitan pada luka-luka kecil dan sakit akibat gigitan serangga.
Gambir Sarawak telah ditemui oleh masyarakat Sarawak di hutan tebal Borneo, penggunaannya telah bermula sejak dulu lagi.
Kini penggunaan Gambir Sarawak bukan saja terbatas untuk mengurangkan kesakitan, malah kini ianya lebih dikenali sebagai ubat kuat bagi orang lelaki untuk meningkatkan kawalan masalah ejakulasi awal.


CARA GUNA
1. Potong gambir tersebut kepada 4-6 (atau lebih) bahagian kecil.
2. Basahkan satu bahagian kecil gambir tersebut diatas tapak tangan kiri anda kemudian gosok dengan menggunakan ibu jari kanan sehingga menghasilkan air yang keruh keputihan pada tangan anda.
(Ianya ibarat sabun tapi tidak berbuih, setelah digosok bersama air di atas tapak tangan ianya akan jadi kecil. Selebihnya boleh digunakan lain kali)
3. Titikkan setitik atau sapukan air yang keruh hasil daripada gosokan tadi diatas kepala anu anda. (pastikan hanya setitik sahaja, tidak perlu banyak)
4. Biarkan ianya selama 15-30-45 minit dan kemudian basuh anu anda dengan air dan sabun.
5. Kini anda sudah bersedia menikmati hubungan seks bersama pasangan anda .

PERINGATAN Kepada yang pertama kali guna (atau kali kedua-ketiga), anda akan merasa sedikit ‘menyengat’ atau ‘panas’ pada bahagian yang disapu tadi. Ini adalah sifat sementara sahaja, anda dinasihatkan supaya membiarkan sahaja rasa tersebut, lama-kelamaan ianya akan hilang dengan sendirinya. Selepas 30 – 45 minit barulah dibasuh dengan air dan sabun. (Ini adalah untuk mengelakan pasangan anda terasa atau merasa ‘menyengat’ atau ‘panas’ semasa mengadakan hubungan sex). Pada kebiasaannya, anda akan dapat bertahan selama 30 minit keatas.
Ini adalah produk herba untuk 'Tahan Lama' & BUKAN untuk masalah 'mati pucuk atau alat anda tak naik'. Sila rujuk kepada doktor anda. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas salah guna 'Gambir Sarawak' atau untuk tujuaan melakukan maksiat atau jenayah. Sila baca dan faham arahan cara guna dengan betul sebelum menggunakannya. Risiko adalah atas tanggungan pengguna sendiri.
Gambir Sarawak adalah 100% bahan semula jadi Ianya dihasilkan daripada getah pokok gambir. Tidak pernah ada kes yang mengakibatkan kesan sampingan atau alahan akibat penggunaan Gambir Sarawak

Original Gambir Sarawak
Borneo 100% Herbal Application Fresh from BORNEO
"Experience The Power............ Discover The Secret"

Detailed Product Description
Common Name : Gambir Sarawak, Born. Gambier Scientific Name : Uncaria Gambir Family : Rubiaceae Other Name : Borneo Cat's claw, Una de Gato, Kerangas, Pale Catechu Known Usage : Aphrodisiac-(male), Treat scuff, burns, treat dysentery, diarrhea, astringent and masticatory
Original Gambir Sarawak traditionally used by natives in Sarawak to prolong and help penis erections. Beside that it is also being used for:
1. Gum and tooth ache.
2. Bitten by insects.
3. Before piercing.
4. Minor cut.

Instructions :
1. Tear a small piece, about 1/8 and place in palm.
2. Drip a few drops of water on the gambir.
3. Twirl to mix water and gambir for a minute.
4. Apply to penis and wait for 15-30-45 minutes (affect might differ with each individual).
5. Remember to rinse with soap & water the excess off as it will heat up like menthol.
6. And ride into the night.
* For other usage just apply to the effected area.

** Warning :
Kindly consult your doctor before performing vigorous long endurance exercise. Ejectculation might be severely delayed, not for use in quickies.
Although it's mainly used by men, there have been reports that women that uses them, loves the burning sensation on their clitoris / labia and have achieved multiple orgasms due to the tingling sensation and the prolong performance by their lover. Note: the affect might differ with each individual. There has not been any report of side affect or allergy due to gambir as it is made from natural organic material. If unsure, do try on a small skin surface before hand.

HARGA PASARAN TERENDAH
GAMBIR SARAWAK ASLI jenis KEPING (GSAK) RM10.00 = dijual RM6.00 satu keping*
* dengan belian minima 8 keping (dapat harga borong)
 DEALER WANTED / BULK ORDER ARE WELCOME

Order No 001 : Buy 8 - 12 pcs. : RM6.00 each
Postage and Handling Fee : RM15.00
Remarks : Minimum order 8 pcs.

Order No 002 : Buy 13 – 24 pcs. : RM6.00 each
Postage and Handling Fee : RM15.00
Remarks : + Free Gift*

Order No 003 : Buy 25 - 36 pcs. : RM6.00 each
Postage and Handling Fee : RM15.00
Remarks : + Special Free Gift** 

Order No 004 : Buy 37 - 60 pcs. and above : RM6.00 each
Postage and Handling Fee : FREE 
Remarks : + Special Free Gift** 
FREE POS and FREE GIFT* or ** or *** for Order 37 pcs. and above.
*FREE GIFT subject to stock available

Untuk pesanan sila ikut arahan seperti dibawah:

CARA PEMBELIAN
1) Sila buat pilihan anda dan tentukan berapa pek yang anda hendak beli.

2) Buat bayaran ke akaun bank seperti dibawah:
MAYBANK : 111 0383 414 89 (Titus Charley Arong)

3) Seterusnya WhatsApp ke 019-806 9969 atau e-mail ke ybhstore@gmail.com (nama, alamat pos, tarikh pembayaran, bank, masa, jumlah bayaran dan berapa pek).

4) Kami akan mengesahkan bayaran anda secara online dan penghantaran akan dibuat segera dan dijamin sampai. (Penghantaran adalah menggunakan Pos Laju)

* Urusan Pos diuruskan oleh POS MALAYSIA BERHAD, waktu  dan masa penyerahan bergantung kepada kawasan/zon* masing-masing. Pihak kami tidak dapat janji dan
bila produk akan sampai kepada pengguna.
Sila rujuk 'Tracking No' anda di www.pos.com.my selepas pukul 9.00 malam pada hari produk dikirim kepada anda (pihak kami akan umumkan tarikh kiriman melalui sms).

Gambar Gambir Sarawak Asli jenis Keping (GSAK)







  Memperkenalkan  

  GAMBIR SARAWAK ASLI jenis CECAIR (GSAC)  
"Yang menggunakan Satu Orang, Yang merasakan Dua Orang"

Gambir Sarawak ini telah diproses dijadikan didalam bentuk cecair supaya lebih mudah digunakan oleh semua peringkat.
(1 botol diperbuat dari 5 - 8 keping Gambir Sarawak Asli. Boleh guna terus dan kalau air habis boleh tambah dengan air bersih. Jimat dan bertahan lama)
Bentuk asal Gambir Sarawak adalah seperti kulit kayu, ianya perlu dibasahkan sebelum disapukan pada kepala zakar. Ini menyukarkan pengguna yang baru untuk mencuba. Dengan menggunakan Gambir Sarawak bentuk cecair ini, anda dapat menikmati hubungan seks yang lebih lama dari biasa. MEMANG HEBAT, kegunaan lain Gambir Sarawak ialah untuk orang yang sakit gigi, hanya sapu 2-3 titik pada tempat yang sakit untuk mengurangkannya.


Kod Produk : GSAC
Harga Sebotol : RM25.00 (Tambah RM10.00 untuk kos Pos) *MESTI guna ABX Express / POS Laju


CARA MENGGUNAKANNYA
Sapukan 2-3 titik pada kepala zakar dan biarkan ianya selama 15-30 minit dan kemudian basuh anu anda dengan air dan sabun. Kini anda sudah bersedia menikmati hubungan seks bersama pasangan anda.

Untuk pesanan sila ikut arahan seperti dibawah:
1) Sila buat pilihan anda dan tentukan berapa botol yang anda hendak beli.
(Kod : GSAC01 untuk 1 botol, GSAC02 untuk 2 botol dan seterusnya).

2) Buat bayaran ke akaun bank seperti dibawah:
MAYBANK111 0383 414 89 (Titus Charley Arong)

3) Seterusnya WhatsApp ke 019-8069969 atau e-mail ke ybhstore@gmail.com (nama, alamat pos, tarikh pembayaran, bank siapa, masa, jumlah bayaran dan berapa botol @ Kod).

4) Kami akan mengesahkan bayaran anda secara online dan penghantaran akan dibuat segera dan dijamin sampai. (Penghantaran adalah menggunakan Pos Laju)

* Urusan Pos diuruskan oleh  POS MALAYSIA BERHAD, waktu dan masa penyerahan bergantung kepada kawasan/zon* masing-masing. Pihak kami tidak dapat janji dan
bila produk akan sampai kepada pengguna.
Sila rujuk 'Tracking No' anda di www.pos.com.my selepas pukul 9.00 malam pada hari produk dikirim kepada anda (pihak kami akan umumkan tarikh kiriman melalui sms).

More About Gambir Sarawak
Borneo is a land of many secrets. Only now, in the midst of heavy deforestatioin are many Botanist begining to catalog the contents and functions of the many type of Plants, barks and Trees in the Forest that have natural Healing and Various Functions.Uncaria is a genus of plants known colloquially as "Gambier", "Cat's Claw" or "Una de Gato" which are found in Asia, Africa, and South America. There are about 34 species. Malaysian Gambier (U. gambir) is a large tropical vine with typical rubiaceous leaves, which are opposite and about 10 cm long. A variant found in Sarawak (Borneo, Malaysia) was traditionally use as an aphrodisiac by the Orang Asli to prolong erection in men in order to achieve sexual bliss for both couple. This balk is called 'Gambir Sarawak' in the local tongue and has been known for centuries as balk wood that when mixed with water and applied to your penis gives you supernaturally long lasting capability or prolong sexual activity for those that just want to make the sensation of lovemaking longer. As of it natural effect of numbness, it was widely used as a natural product to delay Premature Ejaculation. It also are well known to treat scuff and burns, dysentery and also diarrhea. Our Guarantee - there is no modern product that can match the performance of this balk. Only a small piece is sufficient to give you a multi application function. Its 100% safe and does not possess any harmful chemicals or foreign matter. What can I say, It is 100% natural. If you would want to experience the Herbal alternative that far out performs any available delay cream, than order now."Gambir Sarawak" will redefine your intimacy and the depth of your relationship. Having strong sexual desire alone isn't enough - its having Long Lasting capability that matters.

Published and design by ValGnora E (since 2002)